BAS Малий бізнес
Функціональні можливості
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
Усі дані – в єдиній інформаційній базі
У єдиній інформаційній базі:
-
база клієнтів
-
банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар
-
розрахунки з контрагентами, персоналом
-
облік матеріалів, товарів, продукції
-
замовлення клієнтів, заказ-наряди
-
планування та облік виконання робіт і надання послуг
-
планування та облік виробничих операцій
-
планування завантаження ресурсів підприємства
-
торгові операції, у тому числі роздрібні продажі
-
облік персоналу, розрахунок заробітної плати
-
облік витрат і розрахунок собівартості
-
майно, капітал
-
доходи, витрати, прибутки і збитки
-
регламентована звітність для ФОП
-
фінансове планування (бюджетування) та ін.
Маркетинг і продажі
"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
Роздрібні продажі
"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.
Постачання і закупівлі
"BAS Малий бізнес" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.
Запаси і склад
Роботи, послуги, виробництво
"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Грошові кошти
Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
-
облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках
-
оформлення первинних документів банку та каси
-
розрахунки з підзвітними особами
-
формування платіжного календаря
-
інтеграція з системою "клієнт-банк"
Зарплата і персонал
"BAS Малий бізнес" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Кадровий облік включає наступні функції:
-
оформлення прийому на роботу
-
кадрове переміщення
-
звільнення персоналу
Можливості щодо розрахунку заробітної плати:
-
розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати"
-
формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам
-
облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період
У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.
Майно
"BAS Малий бізнес" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:
-
прийняття до обліку, зміна параметрів
-
розрахунок амортизації
-
продаж і списання
Фінанси
Аналітичні звіти
Налаштування параметрів обліку
Обмеження базової версії "BAS Малий бізнес"
"BAS Малий бізнес. Базова" має ряд обмежень:
-
не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері
-
одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
-
не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
-
не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
-
не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
-
не підтримується робота розподілених інформаційних баз
-
не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер.
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з'являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму "BAS Малий бізнес" версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.
Інтеграція з програмою "BAS Бухгалтерія"
Обмін даними з програмою "BAS Бухгалтерія" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
Для отримання додаткової інформації, просимо звертатися до відділу продажів, або заповнити форму нижче та отримати БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми.